BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA
20 marca 2020 14:51
Z końcem roku 2019 przeprowadziliśmy badanie opinii i satysfakcji wśród Klientów GIAP. Ankieta zawierała 7 pytań dotyczących różnych zakresów działalności naszej firmy, w tym m.in.:
- ocena współpracy,
- ocena funkcjonowania asysty technicznej i częstotliwość korzystania z serwisu,
- możliwość dalszego rozwoju oprogramowania w urzędzie.
Wyniki badania wskazują jednoznacznie, że Urzędy Miast i Gmin są zadowolone ze współpracy z naszą firmą.
- 54,5 % Użytkowników SPDP ocenia współpracę z naszą firmą, jako BARDZO DOBRĄ, 45,5 % Użytkowników SPDP ocenia współpracę z GIAP, jako DOBRĄ,
- 95% Użytkowników twierdzi, że nasze produkty zdecydowanie spełniają ich oczekiwania,
- 97,8 % Użytkowników ocenia asystę techniczną na BARDZO DOBRY!
- 100 % Użytkowników poleciłoby naszą firmę innym Urzędom!
Zapytaliśmy również naszych Klientów, co szczególnie cenią sobie we współpracy z nami. Wśród najczęściej udzielanych odpowiedzi znalazła się przede wszystkim pomoc na każdym etapie realizacji projektu. Następnie, kolejno wśród odpowiedzi pojawiały się następujące cechy:
- Doświadczeni Specjaliści GIS,
- Jakość produktów,
- Intuicyjne oprogramowanie,
- Spełnienie wymogów prawnych nałożonych przez Dyrektywę INSPIRE i Ustawę o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej.
Wszystkim ankietowanym serdecznie dziękujemy za udzielenie opinii na temat współpracy z nami. Zdanie Użytkowników naszych systemów jest dla nas niezmiernie cenne!
Jesteśmy dumni, że nasze usługi i produkty są odpowiedzią na potrzeby każdej Jednostki Samorządu Terytorialnego.