BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA

BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA

Z końcem roku 2019 przeprowadziliśmy badanie opinii i satysfakcji wśród Klientów GIAP. Ankieta zawierała 7 pytań dotyczących różnych zakresów działalności naszej firmy, w tym m.in.:

  • ocena współpracy, 
  • ocena funkcjonowania asysty technicznej i częstotliwość korzystania z serwisu, 
  • możliwość dalszego rozwoju oprogramowania w urzędzie.

Wyniki badania wskazują jednoznacznie, że Urzędy Miast i Gmin są zadowolone ze współpracy z naszą firmą. 

  • 54,5 % Użytkowników SPDP ocenia współpracę z naszą firmą, jako BARDZO DOBRĄ, 45,5 % Użytkowników SPDP ocenia współpracę z GIAP, jako DOBRĄ,
  • 95% Użytkowników twierdzi, że  nasze produkty zdecydowanie spełniają ich oczekiwania,
  • 97,8 % Użytkowników ocenia asystę techniczną na BARDZO DOBRY!
  • 100 % Użytkowników poleciłoby naszą firmę innym Urzędom!

Zapytaliśmy również naszych Klientów, co szczególnie cenią sobie we współpracy z nami. Wśród najczęściej udzielanych odpowiedzi znalazła się przede wszystkim pomoc na każdym etapie realizacji projektu.  Następnie, kolejno wśród odpowiedzi pojawiały się następujące cechy:

  • Doświadczeni Specjaliści GIS,
  • Jakość produktów,
  • Intuicyjne oprogramowanie,
  • Spełnienie wymogów prawnych nałożonych przez Dyrektywę INSPIRE i Ustawę o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej. 

Wszystkim ankietowanym serdecznie dziękujemy za udzielenie opinii na temat współpracy z nami. Zdanie Użytkowników naszych systemów jest dla nas niezmiernie cenne!

Jesteśmy dumni, że nasze usługi i produkty są odpowiedzią na potrzeby każdej Jednostki Samorządu Terytorialnego.