Sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu
8 kwietnia 2020 15:49
Z uwagi na obecną sytuację, chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na możliwość załatwiania spraw przez Mieszkańców za pomocą e-usług bez konieczności wychodzenia z domu.
Wysoce rozwinięte rozwiązania proponowane przez naszą firmę pozwalają na załatwienie szeregu spraw przez Interesanta on-line. Jednym z nich jest platforma e-usług publicznych E-SPDP, przygotowana z myślą o mieszkańcach gmin oraz o przedsiębiorcach prowadzących swoją działalność na tych obszarach. Dzięki, portalowi e-usług publicznych załatwienie sprawy jest możliwe całkowicie poprzez drogę elektroniczną.
Udostępniamy ponad 120 e-usług, w tym wymagających logowania z wykorzystaniem e- PUAP.
Portal E-SPDP umożliwia:
- przeglądanie katalogu dostępnych usług,
- sprawdzenie informacji o sposobie załatwienia sprawy,
- przesyłania wniosków w formie elektronicznej z możliwością dokonywania płatności elektronicznej.
Aby usprawnić codzienną pracę w urzędzie, zachęcamy do uruchomienia e-usług dostępnych od zaraz, takich jak:
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku,
- Wniosek o wydanie dokumentu wypisu, wyrysu czy też zaświadczenia z dokumentów planistycznych,
- Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy.
Naszym Klientom rekomendujemy również promowanie informacji na oficjalnej stronie gminy oraz w mediach społecznościowych o dostępnym portalu mapowym MAPA.INSPIRE-HUB, gdzie informacja z dokumentów planistycznych jest dostępna on-line. Wystarczy wpisać numer przedmiotowej działki, aby uzyskać kompleksową informację z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego i Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
Dzięki, uruchomionym rozwiązaniom on-line dajemy Mieszkańcom możliwość kontaktu z urzędem w szybki, wygodny i bezpieczny sposób.
W razie pytań, zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z Przedstawicielem Państwa województwa lub mailowo pod adresem giap@giap.pl.